Subject: RE: Kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu lõpetamise kokkulepe
From: "Kerli Kikojan" <[email-masked]>
To: "Sille Parve" <[email-masked]>, "Kristel Marksalu" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 13:51:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun tagasisidet. Kas olete omalt jõudnud Akadeemia tn 2 üürilepingu 
muudatuse nr 4/ lõpetamise üle vaadata.

Heade soovidega

Kerli Kikojan
lepingute spetsialist

tel +372 520 2910

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Kerli Kikojan <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 16, 2024 6:18 PM
To: Sille Parve <[email-masked]>; Kristel Marksalu 
<[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Kalli Mägar <[email-masked]>; Kristin Tamm <[email-masked]>; 
Ragne Künnapas <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu 
lõpetamise kokkulepe

Tere

Edastan kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu lõpetamise 
kokkuleppe.

Ootan tagasisidet esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Kerli Kikojan
lepingute spetsialist

Tel: +3725202910